- Dynamics 365 Customer Service and its components
- Case lifecycle and managing cases
- Knowledge management in Customer Service
- Other customer service apps
- Dynamics 365 Field Service and key terminologies
- Work orders, incidents, and inspections in Field Service
- Scheduling, inventory, and asset management capabilities in Dynamics 365 Field Service
- Dynamics 365 Project Operations and deployment types
- Project services lifecycle and key terminologies
- Sales, Project, Expense, and Resource management capabilities
Dieses Video ist nur für Cloud Champion-Benutzer verfügbar. Bitte loggen Sie sich ein oder registrieren Sie sich, um fortzufahren.
Session Information
Tags
Zielgruppe
Technisch
Interessenbereich
Dynamics 365 Commerce
Dynamics 365 Customer Service Pro
Dynamics 365 Finance
Dynamics 365 Manufacturing
Format
Auf Anfrage
Sprache
Englisch
Lösungsbereich
Business Applications
Firma bestätigen
Unternehmensdaten bereitgestellt von Clearbit (www.clearbit.com)
Probleme mit der Registrierung? Kontaktieren Sie uns
Vorkommt in
MB-920 Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (ERP)
Empfehlungen

ADN on air: Copilot & CSP Live-Talk - Folge 6

Introduction to the Nonprofit Industry and Microsoft Nonprofit Solutions

Erfolgreich zur Microsoft Solution Partner Designation Security

GenAI in Azure: Architectures, Use Cases, and Best Practices

Navigating VMware with Azure: Your Cloud and Hybrid Companion